GSMA onthult eerste details voor MWC Barcelona 2020

CEO’s van bedrijven zoals Airbus, Nokia, Novartis, NTT Docomo, Orange, Telefónica en Viacom aan het woord in MWC Keynote Programme

LONDEN--()--De GSMA kondigde vandaag de eerste details aan van MWC Barcelona 2020, inclusief keynote sprekers, prominente deelnemende bedrijven, programma’s en evenementen. MWC Barcelona zal plaatsvinden van 24 tot en met 27 februari 2020, met evenementen die ook plaatsvinden in Fira Gran Via, Fira Montjuïc en La Farga L’Hospitalet. Onder het thema ‘Limitless Intelligent Connectivity’ zal MWC Barcelona de convergentie schetsen van AI, Big Data en het IoT, allemaal aangedreven door 5G.

“Ondersteund door 5G, zal Limitless Intelligent Connectivity een nieuwe, digitaal gestuurde industriële revolutie vormgeven”, zegt John Hoffman, CEO van GSMA Ltd., “Deelnemers zullen kunnen ervaren en vormgeven hoe mobiel hun sectoren zal helpen slimmer te werken en eindige hulpbronnen efficiënter te gebruiken. Door iedereen in elke sector met alles te verbinden, in elke sector, zijn deze mogelijkheden onbeperkt.”

Media Contacts:
Gearóid Cashman