IDEMIA sluit patentlicentieovereenkomst voor on-card inschrijvingsoplossingen met IDEX om haar leiderschap op het gebied van biometrische kaarten uit te breiden

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk & OSLO, Noorwegen--()--IDEMIA, de wereldleider in Augmented Identity, kondigt aan dat IDEMIA en IDEX Biometrics ASA, de toonaangevende leverancier van geavanceerde oplossingen voor vingerafdrukidentificatie en -authenticatie, een wereldwijde licentieovereenkomst hebben gesloten Volgens de voorwaarden van de overeenkomst heeft IDEX IDEMIA een licentie verleend om sommige IDEX-patenten te gebruiken voor het ontwikkelen, produceren en verkopen van apparaten voor het registreren van kaarten terwijl wordt geprofiteerd van de expertise van IDEMIA op het gebied van biometrische kaartsoftware.

IDEX Biometrics
Stuart Hunt, Head of Investor Relations & Communications