Micropep Technologies versterkt zijn managementteam door Dr. Mikael Courbot te benoemen tot Chief Technical Officer

TOULOUSE, Frankrijk--()--Micropep Technologies, een AgTech-startup die zich richt op toekomstige landbouwbehoeften door nieuwe natuurlijke moleculen te ontdekken die planten helpen hun volledige potentieel te ontketenen, is verheugd de benoeming aan te kondigen van Dr. Mikael Courbot, een vooraanstaand directeur in Ag- biotechnologisch onderzoek, als Chief Technical Officer.

Thomas Laurent, CEO van Micropep Technologies zei: “We zijn blij Mikael in ons team te mogen verwelkomen: zijn sterke wetenschappelijke en technische expertise en zijn natuurlijke leiderschapskwaliteiten zullen ons zeker helpen om de ontwikkeling van onze baanbrekende technologie te versnellen.”

MICROPEP
Thomas Laurent