Onafhankelijk marktonderzoek toont aan dat 64% van de ERP-implementaties in de afgelopen 24 maanden zijn geschonden

Bevindingen suggereren dat ERP-klanten aanzienlijke IT-controle tekortkomingen hebben; wijzen op een verhoogd risico van handel met voorkennis en fraude

BOSTON--()--Onapsis, marktleider in bescherming van bedrijfsapplicaties, kondigde vandaag de bevindingen aan van een nieuw IDC-onderzoek met de titel 'ERP Security: The Reality of Business Application Protection' gesponsord door Onapsis. Volgens het gesponsorde onderzoek onder 430 IT-beslissers zijn ERP-toepassingen 'cruciaal' voor de bedrijfsvoering. Van de 191 ondervraagde beslissers, wiens organisaties afhankelijk zijn van SAP of Oracle E-Business Suite, bevestigde 64 procent dat hun implementaties in de afgelopen 24 maanden een ERP-inbreuk hebben gehad.

Emily Mong
fama PR for Onapsis