DXC Technology kondigt nieuwe wereldwijde milieudoelstellingen aan in 2019 Corporate Responsibility and Sustainability Report

Nieuw rapport bevat bijgewerkte duurzaamheidsdoelstellingen voor drie jaar en documenten met de belangrijkste milieu- en sociale prestaties vanaf het fiscale jaar 2019

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) kondigde vandaag de versie van zijn jaarlijks Corporate Responsibility and Sustainability Report aan, dat prestaties in het bereiken van de de duurzaamheidsdoelstellingen van het bedrijf, het uitbreiden van sociale programma’s en het bevorderen van wereldwijde gemeenschappen door middel van onderwijs en filantropie.

In het fiscale jaar 2019 overtrof DXC zijn verminderingsdoelstellingen voor globale broeikasgasemissies en absoluut energieverbruik; lanceerde een Social Impact Practice om sociale uitdagingen met technologie aan te pakken; gecreëerde neurodiversiteitshubs om studenten op het autismespectrum te steunen; en breidde wetenschap, technologie, techniek en math (STEM) onderwijsprogramma’s globaal uit. DXC verdiende ook erkenning van derden voor het creëren van een inclusieve werkcultuur.

Donna Jenks, Corporate Media Relations, +1.630.306.9989,  donna.jenks@dxc.com
Jonathan Ford, Investor Relations, +1.703.245.9700,  jonathan.ford@dxc.com