Hilton gerangschikt #2 werkplek in de wereld

‘s Werelds meest gastvrije bedrijf erkend voor de bedrijfscultuur op de werkplek

Great Place to Work and Fortune magazine has named Hilton the #2 World’s Best Workplace for the second consecutive year. (Photo: Business Wire)

MCLEAN, Va.--()--Hilton heeft vandaag verdere erkenning gekregen voor zijn uitstekende werkcultuur, die door het tijdschrift Fortune en Great Place to Work is uitgeroepen tot een van de beste werkplekken ter wereld. Voor het tweede achtereenvolgende jaar staat Hilton op de tweede plaats in de lijst van de 25 beste bedrijven en blijft het het enige horecabedrijf op de lijst. Medewerkers van het Hilton Team bij ‘s werelds meest gastvrije bedrijf zeiden dat de cultuur, voordelen en reiskostenvergoedingen het een geweldige plek maken om te werken.

“Tijdens ons 100e jaar van gastvrijheid is het een eer om opnieuw erkend te worden als de #2 beste werkplek ter wereld en als enige horecabedrijf op de lijst te blijven”, zegt Chris Nassetta, President en CEO van Hilton.

Alison Scott, Hilton
571.286.6268