Zuora ondersteunt de digitale transformatie van 350+ jaar oude Saint-Gobain door de lancering van nieuwe op verbruik gebaseerde hulpprogramma’s

PARIS & SAN MATEO, Californië--()--Zuora, Inc., (NYSE:ZUO), de toonaangevende leverancier van het cloudgebaseerde platform voor abonnementenbeheer, kondigde vandaag aan dat Saint-Gobain, een van de grootste fabrikanten van bouwmaterialen ter wereld, het Zuora® Central Platform heeft gebruikt voor de lancering van hun eerste abonnementsaanbieding, Temperly, een wereldwijde verwarmings- en wateroplossing. Met de lancering van Temperly helpt Zuora Saint-Gobain bij de overstap naar slimme gebouwen en biedt het zijn klanten geïndividualiseerde, op het verbruik gebaseerde diensten aan.

Industriële fabrikanten bevinden zich in een nieuw tijdperk, Industry 4.0, dat minder wordt aangedreven door geproduceerde producten, maar meer door de koppeling van productie-, logistieke en serviceprocessen. Volgens IDC’s Semiannual Internet of Things Spending Guide zullen de wereldwijde IoT-uitgaven in 2022 de 1 biljoen dollar overschrijden – en we zien nu al een aanzienlijke marktuitbreiding: in 2018 zag het IoT de industrie groeien met 22% volgens de Subscription Economy Index.

Jayne Gonzalez
press@zuora.com