Busan in oktober gastheer BOF 2019 voor K-POP-liefhebbers overal ter wereld

Busan One Asia Festival (BOF) 2019 wordt gehouden van 19 tot 25 oktober in de aantrekkelijke stad Busan. Het festival bereidt een verbeterde inhoud voor om de bezoekers een aangename ervaring te bieden. Eerst zal een K-POP Concert met sterren het grote festival openen op 19 oktober met een line-up met AB61X, ITZY, HA SUNG WOON, KIM JAE HWAN, KIM JAE HWAN en KIM SE JEONG, op een prachtige zonsondergangplek, Hwamyung Eco Park. Het Family Park Concert markeert de finale van het festival op de 25e. Door de krachtige muziek wordt het publiek één geheel, ongeacht de leeftijd. Stray Kids, Lovelyz en JBJ95 zullen ook deelnemen aan de finale en beloven elkaar opnieuw te ontmoeten op BOF 2020. De foto toont 2018 Busan One Asia Festival Closing Performance. (Foto: Business Wire)

BUSAN, South Korea--()--Busan One Asia Festival (BOF), een festival voor iedereen over de hele wereld die houdt van K-POP, is van 19 tot 25 oktober gepland in de aantrekkelijke stad Busan, harmonieus omgeven door zee, bergen en rivieren.

BOF viert zijn 4e jaar en het festival van 2019 bereidt zich voor op een verbeterde inhoud om de bezoekers een aangename ervaring te bieden. Eerst zal een K-POP Concert met sterren het grote festival openen op 19 oktober met een line-up met AB61X, ITZY, HA SUNG WOON, KIM JAE HWAN, KIM JAE HWAN en KIM SE JEONG, op een prachtige zonsondergangplek, Hwamyung Eco Park.

Busan Metropolitan City
Ryoo Hying-Suk,