Frank Herzog sluit zich aan bij VFS Global als Chief Financial Officer

• Gaat leiding geven aan de algemene financiële functie en optreden als lid van de Raad van Bestuur

Frank Herzog (Photo: Business Wire)

DUBAI--()--Frank Herzog is met ingang van 1 oktober 2019 in dienst getreden bij VFS Global als Chief Financial Officer (CFO).

In deze rol zal Frank leiding geven aan de algemene financiële functies en zal hij ook verantwoordelijk zijn voor fusies en overnames, juridische, interne audit- en inkoopfuncties van VFS Global. Hij is lid van de Raad van Bestuur van de onderneming en draagt bij aan de algemene strategische richting van VFS Global. Hij rapporteert aan Zubin Karkaria, Chief Executive Officer, VFS Global.

Frank sluit zich aan bij VFS Global met 25 jaar brede ervaring in leidinggevende functies in de financiële, bancaire en algemene managementsector. Onlangs werkte Frank van 2012 tot 2018 voor de KION Group, een in Duitsland gevestigde wereldleider in industriële trucks, gerelateerde diensten en supply chain-oplossingen met een omzet van EUR 8 miljard.

Release Summary

Frank Herzog joins VFS Global as Chief Financial Officer