O2 (Telefónica UK) kiest MDS Global om de directe partnermogelijkheden te vergroten met het nieuwe Insight Portal

WARRINGTON, Engeland--()--MDS Global Ltd, een toonaangevende BSS-as-a-Service provider en O2 (Telefónica UK), hebben een nieuwe Partner Insight Portal ontwikkeld en geïmplementeerd – waarmee O2’s Direct Partners gerichte klant- en bedrijfsinformatie krijgen. Het datarijke portal is gericht op het verbeteren van de klantenservice en het faciliteren van op maat gemaakte facturering en informatie voor het verwerven van verkoopinformatie.

Het O2 Direct Partner Network bestaat uit een klein aantal aanbieders uit het hele Verenigd Koninkrijk, die door O2 zijn gekozen om namens het bedrijf samen te werken met zakelijke klanten van elke omvang en om zakelijke eindgebruikers te helpen briljante digitale ervaringen te bieden.

Tot voor kort konden Direct Partners alleen factureringsgegevens bekijken door deze op te vragen via het callcenter van O2. Het webgebaseerde MDS Global systeem maakt geïntegreerde analytics direct toegankelijk, via een veilig en eenvoudig te gebruiken webportaal.

Martine Naughton
martine.naughton@mdsglobal.com

Release Summary

O2 (Telefónica UK) chooses MDS Global to enhance Direct Partner Capabilities with New Insight Portal to deliver increased customer satisfaction.

Martine Naughton
martine.naughton@mdsglobal.com