ExaGrid neemt deel aan de wereldwijde Cyber Summit van Acronis

Bedrijf presenteert nieuwe oplossing en is als gouden sponsor aanwezig

MARLBOROUGH, Mass.--()--ExaGrid®, een toonaangevende leverancier van intelligente hypergeconvergeerde opslag voor back-up, kondigde vandaag aan dat ze deelnemen aan de Acronis Global Cyber Summit in het befaamde Fontainebleau Resort in Miami Beach, FL van 13 tot en met 16 oktober 2019. Het inaugurele evenement zal baanbrekende innovaties onthullen, kansen bieden voor strategische partnerschappen en educatie bieden voor het snelgroeiende speelveld van cyberbescherming.

Cybersecurity en gegevensbescherming worden vaak gezien als twee afzonderlijke concepten, maar de waarheid is dat in de moderne digitale wereld het een niet zonder het ander kan. De Acronis Cyber Summit is de belichaming van een revolutie om cybersecurity en gegevensbescherming samen te brengen in één holistisch concept van Cyber Protection. ExaGrid zal met Acronis in de frontlinie marcheren.

Stacey Foster
ExaGrid