Tradeweb integreert margeoptimalisatie analyses voor de handel in rentederivaten

Werkt samen met Cassini en OpenGamma om klanten te helpen uitvoeringskosten te verlagen

LONDEN--()--Tradeweb Markets Inc. (Nasdaq: TW), een toonaangevende wereldwijde operator van elektronische markten voor tarieven, krediet, aandelen en geldmarkten, kondigde haar samenwerking aan met twee toonaangevende aanbieders van margeoptimalisatie, Cassini Systems en OpenGamma, om klanten een keuze te bieden uit de beste leverancierstoegang tot levenscycluskostenanalyses, inclusief initiële marge, onderpand, clearing fees, brokerage en handelskosten.

Tradeweb’s integratie van marge-optimalisatieanalyses met het rentederivatenplatform zal institutionele beleggers naadloos voorzien van initiële margeberekeningen vooraf, evenals realtime inzicht in de opties voor de uitvoering van transacties, zoals optimale clearingplekken en selecties van clearingmakelaars.

Susan Bennett
Susan.Bennett@tradeweb.com