Andersen Global fortsætter med at udvide i hele Mellemøsten

Zalloum & Laswi i Jordan bliver til Andersen Tax & Legal

SAN FRANCISCO--()--Andersen Global fortsætter med at styrke sin tilstedeværelse i Mellemøsten med meddelelsen om, at Zalloum & Laswi i Jordan er blevet et fuldbyrdet medlemsfirma i den internationale sammenslutning og skifter navn til Andersen Tax & Legal. Firmaet havde tidligere underskrevet en samarbejdsaftale med Andersen Global sidste efterår.

“På mindre end et år har vi været i stand til at se Andersen-værdierne bestående af ledelse, uovertruffen service og gennemsigtighed tæt på,” sagde Rasha Laswi, administrerende direktør for Andersen Tax & Legal i Jordan. “Vi ser frem til at blive et fuldbyrdet medlemsfirma i Andersen Global og have Andersen-navnet på døren, da det kommer med et omdømme, der er uden sidestykke.”

I 1993 blev Zalloum & Laswi stiftet af direktør Azzam Zalloum. Firmaets næsten 20 eksperter leverer juridiske tjenester til mellemstore til store jordanske selskaber og udenlandske selskaber inden for bankvirksomhed og finans, civilret, kontrakter, udenlandske investeringer, intellektuelle ejendomsrettigheder, international handel og grænseoverskridende problemstillinger, selskabsret og erhvervsret, strafferet, retssager og tvistbilæggelse, fusioner og erhvervelser, samt fast ejendom.

“Det juridiske og forretningsmæssige fællesskab i Jordan har beundret vores kolleger i Zalloum & Laswi i 26 år, og de er en vigtig del af vores forretningsstrategi for hele Mellemøsten,” sagde Mark Vorsatz, bestyrelsesformand for Andersen Global og administrerende direktør for Andersen. “I løbet af deres tid som samarbejdsfirma hos os og nu som medlemsfirma, har Rasha og hendes team vist deres dedikation til at levere problemfri service, der tydeligt repræsenterer vores globale engagement i kunder.”

Andersen Global er en international sammenslutning af juridisk separate, uafhængige medlemsfirmaer, der består af skatte- og juraeksperter fra hele verden. Andersen Global blev etableret af det amerikanske medlemsfirma Andersen Tax LLC i 2013 og har nu over 4.500 eksperter verden over og er repræsenteret mere end 149 steder igennem medlems- og samarbejdsfirmaer.

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Megan Tsuei
Andersen Global