ThingWorx van PTC behoudt sterk momentum als toonaangevend IIoT-platform

Lof uit de sector, strategische allianties en nieuwe klanten hebben het succes van PTC's ThingWorx gestimuleerd

BOSTON--()--PTC (NASDAQ: PTC) sluit zijn boekjaar 2019 af met het ThingWorx® Industrial Internet of Things (IIoT) -platform dat erkend wordt als het IIoT-platform voor industriële bedrijven over de hele wereld. Deze voortdurende erkenning is te danken aan mijlpalen onder leiding van de alliantie, brede acceptatie door klanten en de voortdurende investering van het bedrijf in ThingWorx en toewijding aan het succes voor zijn klanten.

"Met ThingWorx realiseren duizenden bedrijven de belofte van een verbonden onderneming door middel van digitale transformatiedoelstellingen", zegt Kathleen Mitford, executive vice president, Products, PTC. "Het succes van ThingWorx bewijst dat de markt zich beweegt van acceptatie naar adoptie - en dat digitalisering nu echt haalbaar is."

PTC
Jack McAvoy