AEG Facilities en SMG voltooien transactie om ASM Global te creëren

LOS ANGELES & WEST CONSHOHOCKEN, Pa.--()--AEG Facilities, LLC (“AEG Facilities”), het filiaal voor locatiemanagement van Anschutz Entertainment Group, Inc. “(,,AEG”), en SMG, een portefeuillebedrijf van Onex (TSX: ONEX) en zijn aangesloten fondsen, kondigden vandaag aan dat zij hun bedrijfscombinatie hebben voltooid om een nieuw, op zichzelf staand wereldwijd facilitair bedrijf voor facilitaire diensten en locatieservices te creëren, ASM Global (“ASM”).

ASM heeft zijn hoofdkantoor in Los Angeles, CA, met belangrijke activiteiten in West Conshohocken, PA, een voorstad van Philadelphia. Het bedrijf heeft ook kantoren in Londen, Engeland; Manchester, Engeland; Brisbane, Australië; en Sao Paulo, Brazilië. ASM heeft een gediversifieerd portfolio van arena’s, stadions, congres- en tentoonstellingscentra, centra voor podiumkunsten, theaters en andere locaties met meer dan 300 faciliteiten op vijf continenten.

Michael Roth
VP, Communications