Planview zorgt voor flexibele kosteninnovatie, elimineert handmatige tijdrapportage en vermindert financiële uitdagingen van Agile op schaal

AUSTIN, Texas--()--Als leider in Lean Portfolio Management en Agile delivery solutions, kondigde Planview vandaag een Kanban-oplossing aan voor het automatiseren van het vastleggen van de Agile teamkosten, waardoor een kritische uitdaging om Agile te schalen wordt weggenomen. Gebouwd met Planview’s unieke expertise in portfolio management, financieel management en Lean-Agile levering, berekent de nieuwe aanpak de noodzakelijke Agile team actuals – waardoor het handmatige proces van het invullen van urenstaten wordt geëlimineerd. Agile en financiële leiders begrijpen nu de werkelijke impact van hun Agile teams op het eindresultaat door het identificeren van Agile ontwikkelingskosten voor de juiste CAPEX versus OPEX categorisatie.

Planview, Inc.
Karoline McLaughlin