Iochpe-Maxion sluit zich aan bij het nieuwe mobiliteits-ecosysteem met innovatiebureau in Berlijn

Bedrijf zoekt nieuwe zakelijke mogelijkheden om kernactiviteiten te verbinden met de toekomst van mobiliteit

BERLIJN--()--Iochpe-Maxion, een wereldwijde leider van vele miljarden dollars in de productie van wielen voor auto’s en een toonaangevende producent van structurele auto-onderdelen in Noord- en Zuid-Amerika, kondigde vandaag de opening aan van een nieuw bureau voor mobiliteitsinnovatie in Berlijn, Duitsland.

Aangezien de auto-industrie een belangrijke transformatie ondergaat, wil Iochpe-Maxion graag actief deelnemen, zodat we kunnen profiteren van nieuwe groeikansen en tegelijkertijd relevant blijven voor onze klanten”, zegt Marcos Oliveira, President en CEO, Iochpe-Maxion. “Maxion Advanced Technologies is een strategisch innovatie-initiatief dat ontworpen is om ons te helpen verder te denken dan vandaag door onze huidige activiteiten te verbinden met de toekomst van mobiliteit.”

MEDIA CONTACT:
Colleen Hanley