IBM en Ferguson tijdens de Usabilla Global Exchange bekroond voor de uitzonderlijke benadering van feedback

AMSTERDAM--()--Usabilla heeft IBM en Ferguson tijdens de jaarlijkse Global Exchange onderscheiden. Het evenement markeerde het 10-jarig jubileum van Usabilla en het eerste wereldwijde klantenevenement sinds de overname door SurveyMonkey, dat vanaf april 2019 het moederbedrijf is.

Met meer dan 400 deelnemers, van CX/UX-professionals en producteigenaren tot C-Level Executives, was de Global Exchange dit jaar een van de grootste tot nu toe. Tijdens het evenement heeft Usabilla organisaties beloond die zich inzetten om te luisteren naar feedback in het digitale tijdperk, in lijn met het thema van het evenement rond de Feedback Economy.

Usabilla
Sophie Corlay