Detlef Borghardt benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen van TIP Trailer Services

AMSTERDAM--()--TIP, een portfoliobedrijf van I Squared Capital en een toonaangevende aanbieder van trailerleasing, -verhuur, -onderhoud en -reparatie in Europa en Canada, heeft zijn Raad van Commissarissen uitgebreid tot acht leden door Detlef Borghardt te benoemen. Zijn benoeming is ingegaan op 13 september 2019.

Als commissaris van Cube Transportation Europe Coöperatief U.A. – de senior holdingmaatschappij van TIP – zal Borghardt namens I Squared Capital de Raad van Bestuur van TIP adviseren. “Ik ben meer dan enthousiast om vanaf nu deel uit te maken van het team”, aldus Borghardt, “De absoluut hoge eisen die het bedrijf en het management stellen aan de beste diensten, producten, kwaliteit en veiligheid sluiten goed aan bij mijn eigen waarden en fundamentele overtuigingen. Mijn diepgaande ervaring in deze industrie moet de toekomstige wereldwijde groei en het succes van TIP zoveel mogelijk ondersteunen.”

Marc Aandeweg
Vice President Sales & Marketing