Nieuwe mining-technologie van BitHarp verstoort cryptomarkt

WELLINGTON, Nieuw-Zeeland--()--De snel evoluerende wereldwijde markt voor cryptocurrency staat momenteel op zijn kop met de recente introductie van twee buitengewoon ontworpen mining-platforms, Lyre Miner en Harp Miner van BitHarp Group Limited (www.bitharp.com). In plaats van alleen te concentreren op zeer bekwame en technologisch onderlegde autoriteiten op het gebied van mining, zijn deze twee producten gemaakt om zowel de casual enthousiastelingen als de kleine miners in staat te stellen hun fortuin te maken met crypto-mining.

In de loop der jaren heeft cryptocurrency-mining serieuze verbeteringen ondergaan. Vanwege het zeer technische karakter van dit domein had het echter beperkte tot geen toepassing voor mensen die technologisch niet vaardig zijn. BitHarp heeft die perceptie al veranderd door twee installaties te maken die vooraf zijn geconfigureerd en die gewoon moeten worden aangesloten voor een ongecompliceerde crypto-mining-ervaring.

Binnen minder dan een maand op de markt zijn Lyre Miner en Harp Miner door veel gewone gebruikers zonder technische achtergrond gebruikt om een gezond rendement op hun investering te behalen. Dit is mogelijk gemaakt door het buitengewone hashvermogen dat de producten bieden. Met een laag energieverbruik van respectievelijk 600 W en 2400 W behoren Lyre Miner en Harp Miner nu tot de meest energie-efficiƫnte mining-hardware op de markt.

Lyre Miner en Harp Miner kunnen worden gebruikt voor het minen van Bitcoin, Ethereum, Litecoin en Dash met de volgende hashvermogens.

Lyre Miner: 335 TH/s voor Bitcoin, 55 GH/s voor Litecoin, 14 GH/s voor Ethereum en 9 TH/s voor Dash

Harp Miner: 2000 TH/s voor Bitcoin, 300 GH/s voor Litecoin, 75 GH/s voor Ethereum en 50 TH/s voor Dash

De miners van BitHarp zijn geschikt voor gebruik thuis omdat ze weinig warmte en lawaai genereren. Bovendien hebben Lyre Miner en Harp Miner, anders dan honderden producten op de markt, niet enorm veel ruimte nodig. BitHarp voert momenteel een promotiecampagne van 3 plus 1 voor beide producten die op 2 oktober wordt afgesloten.

Ga voor meer informatie over Lyre Miner en Harp Miner naar https://www.bitharp.com/

Over BitHarp: BitHarp is een in Nieuw-Zeeland gevestigde cryptocurrency-fabrikant van de meest hoogwaardige en flexibele mining-platforms met als doel om mining eenvoudiger en winstgevender te maken voor investeerders.

Alexa Zimine
alexa@bitharp.com