Dole viert World Maritime Day om het belang van gendergelijkheid en duurzaamheid te benadrukken

De investeringen van de marktleider in het transport hebben bijgedragen tot een van de laagste ecologische voetafdruk in de sector

CHARLOTTE, N.C.--()--Dole Food Company viert elk jaar op 26 september samen met The International Maritime Organization World Maritime Day. Het thema van dit jaar is Empowering Women in the Maritime Industry, dat zich richt op het vergroten van het bewustzijn over gendergelijkheid, in overeenstemming met de VN-doelstelling voor duurzame ontwikkeling.

Van oudsher zijn zeevaart en scheepsbeheer geen favoriete bezigheden van vrouwen. Bij Dole bestaat het managementteam van het bedrijf echter voor vijftig procent uit vrouwen en drie vrouwelijke officieren aan boord van de schepen.

US Contact: William Goldfield
818-874-4647