Vendavo kondigt schikking van intellectueel eigendomsrechtelijk eigendomsrecht aan

DENVER--()--Vendavo, de marktleider in oplossingen voor commerciële excellentie, heeft vandaag aangekondigd een uitgebreide schikkingsovereenkomst te hebben gesloten met Price f(x) corporation om alle rechtszaken met betrekking tot de Amerikaanse Octrooien nrs. 8.396.814; 7.640.198; 7.308.421; 8.412.598; 7.912.792 op te lossen.

De schikkingsovereenkomst beslecht en beëindigt alle rechtszaken en ongeldigverklaringsprocedures die door Vendavo Inc. tegen Price f(x) zijn aangespannen en lost alle tegenvorderingen op met Price f(x). Deze rechtszaken hadden betrekking op de octrooi-inbreuk op haar intellectuele eigendom, de verduistering van handelsgeheimen van Vendavo en oneerlijke concurrentie tegen Vendavo door Price f(x), zoals voor het eerst aangekondigd op 6 december 2017.

Kim Doyle
Kimberly Communications