Refinitiv markeert de VN-klimaatweek met een nieuw digitaal financieringsinitiatief en een monitor voor duurzaam leiderschap bij een receptie...

Refinitiv is een trotse strategische partner voor de Task Force on Digital Financing of the Sustainable Development Goals (SDG’s) van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties, belast met het benutten van het potentieel van financiële technologie om de agenda van de VN voor 2030 te bevorderen.

NEW YORK & LONDEN--()--Refinitiv markeert de VN-klimaatweek met een nieuw digitaal financieringsinitiatief en een monitor voor duurzaam leiderschap bij een receptie, waar leden van de taskforce van de secretaris-generaal van de VN voor digitale financiering van de doelstellingen voor duurzame ontwikkeling worden ontvangen

Refinitiv heeft vandaag de eerste resultaten aangekondigd van zijn strategisch partnerschap met de Task Force van de secretaris-generaal van de Verenigde Naties voor digitale financiering van de doelstellingen voor duurzame ontwikkeling (de Task Force) – een digitale governance van infrastructuur (DGI) ) initiatief en de Sustainable Leadership Monitor (SLM) – op een receptie met leden van de VN Task Force, gehouden op Refinitiv’s Times Square-kantoren.

Lemuel Brewster
Refinitiv