Snelle ROI in cryptocurrency-mining voor thuis met BitHarp

WELLINGTON, Nieuw-Zeeland--()--BitHarp Group Limited (www.BitHarp.com), een ervaren fabrikant van cryptomininghardware, is nu een favoriete naam onder particulieren die geïnteresseerd zijn in winstgevende cryptomining vanuit het comfort van hun huis. De onlangs gelanceerde producten Lyre Miner en Harp Miner van het bedrijf hebben een nieuw tijdperk in de cryptocurrency-mining opgestart, met hardware die weinig warmte en geluidsoverlast produceert en die in beperkte ruimtes thuis kan worden geplaatst. Gebruikers kunnen direct winst beginnen te maken, omdat de vooraf geconfigureerde miningplatforms alleen maar aangesloten hoeven te worden, waarna men de gewenste munt kiest en de poolgegevens invoert.

Het meest aantrekkelijke voordeel van Lyre Miner en Harp Miner is de mogelijkheid van deze producten om snel rendement op rente voor alle gebruikers te genereren. Dit is mogelijk gemaakt door het leveren van krachtige hash-snelheden die ongeëvenaard zijn op de markt. De hash-snelheid is een algemene maatstaf voor de verwerkingskracht van cryptominingplatforms. Voor de miners betekent een hogere hash-snelheid meer winstkansen en het ontvangen van een blokbeloning. Bovendien ondersteunen Lyre Miner en Harp Miner de winstgevendheid met hun lage energieverbruik.

De hash-snelheden geleverd door Lyre Miner en Harp Miner staan hieronder vermeld.

Bitcoin: 335 TH/s (Lyre Miner) en 2000 TH/s (Harp Miner)

Litecoin: 55 GH/s (Lyre Miner) en 300 GH/s (Harp Miner)

Ethereum: 14 GH/s (Lyre Miner) en 75 GH/s (Harp Miner)

Dash: 9 TH/s (Lyre Miner) en 50 TH/s (Harp Miner)

"BitHarp is een van de eerste bedrijven in deze markt die producten maakt die geschikt zijn voor casual crypto-enthousiastelingen die vanuit hun huis minen zonder veel kennis of ervaring," aldus Daniel Cox, Engineering Director van BitHarp. "Lyre Miner en Harp Miner zijn ontworpen om cryptomining eenvoudig en betaalbaar voor hen te maken. Het is voor ons een groot genoegen om te zien dat veel beginners winst maken met behulp van BitHarp-miningplatforms vanuit huis."

Ga voor meer informatie over Lyre Miner en Harp Miner naar https://www.bitharp.com/

Over BitHarp: BitHarp is een in Nieuw-Zeeland gevestigde cryptocurrency-fabrikant van de meest hoogwaardige en flexibele miningplatforms met als doel mining eenvoudiger en winstgevender te maken voor investeerders.

Contactpersoon voor de media
Alexa Zimine