SugarCRM onthult een radicale nieuwe aanpak voor het aansturen van inkomstenanalyse

Cutting-Edge-technologie aangeschaft via Corvana geeft klanten vroegtijdige, bruikbare inzichten en trendanalyses

CUPERTINO, Californië--()--SugarCRM Inc.®, een bedrijf dat organisaties helpt bij het leveren van uitzonderlijke klantervaringen, kondigde vandaag Sugar Discover aan, een geavanceerde analyse-oplossing die is overgenomen van Corvana, een marktleider op het gebied van geavanceerde CRM Analytics die inzicht biedt in zelfs de meest gecompliceerde vragen over inkomstenanalyse, nauwkeurig en snel. Klanten van Sugar kunnen zich verheugen op het automatiseren van 24/7 monitoring van CRM-gegevens, het detecteren van gebeurtenissen, het voeden van gebruikers met wat ze moeten weten en het begeleiden van hen naar antwoorden.

Angela Connor
Change Agent Communications