Synteract breidt leiderschapsteam uit voor ontwikkelingscentra oncologie en zeldzame ziekten

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C.--()--Synteract, een innovatieve CRO-partnerschap met biotech- en farmaceutische bedrijven om nieuwe geneesmiddelen op de markt te brengen, heeft twee ervaren leiders ingehuurd om zijn Centers of Development in Oncology en Rare/Orphan diseases verder te versterken. Gezien de verbeterde strategische oplossingen die vaak het resultaat zijn van de elkaar kruisende expertise van de ontwikkelingscentra van Synteract, zullen klanten verder profiteren van de therapeutische kennis en het klinisch ontwikkelingswerk dat deze belangrijke toevoegingen met zich meebrengen.

Hassan Aly, M.D., Ph.D., is toegetreden tot Synteract als senior medisch directeur ter ondersteuning van Synteract’s Oncology Center of Development en Derek Ansel is toegetreden als directeur van Rare and Orphan Disease Development.

Hilary McCarthy
hilary@clearpointagency.com