Guidewire kondigt nieuw gegevensmodel aan voor cyberrisicobeheer

Nieuwe ransomware-eventmodellering in Cyence for Cyber Risk Management, ontworpen om verzekeraars te helpen bij het nauwkeurig onderschrijven in een zich ontwikkelend cyberlandschap

SAN MATEO, Californië--()--Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), leverancier van het brancheplatform Property and Casualty (P&C) waarop verzekeraars vertrouwen, kondigt vandaag de onmiddellijke beschikbaarheid aan van de vierde generatie model-update (Model 4) voor Guidewire Cyence™ for Cyber Risk Management – een verbeterde oplossing voor het modelleren van risico’s van cybergebeurtenissen – een nieuw event modelleringsscenario dat ontworpen is om de oorsprong van verliezen als gevolg van een massale onderbreking van de bedrijfsactiviteiten na een gijzelingsevenement in te schatten.

Diana Stott
Director, Communications