SmartStream lanceert directe afstemmingen met behulp van kunstmatige intelligentie en machine learning

LONDEN--()--SmartStream Technologies, de aanbieder van financiële Transaction Lifecycle Management (TLM®) oplossingen, lanceert vandaag SmartStream Air, een nieuwe revolutionaire benadering voor afstemmingen waarmee zakelijke gebruikers complexe gegevenssets in seconden kunnen afstemmen. De oplossing is onmiddellijk toegankelijk en maakt gebruik van transformatieve kunstmatige intelligentie (AI) -algoritmen om afstemmingen van elke datastructuur automatisch te configureren – in tegenstelling tot andere oplossingen die tegenwoordig op de markt zijn, die alleen bepaalde domeinen begrijpen, gekoppeld aan lange implementatietijden.

SmartStream Air biedt echte AI – het is bewezen bij een aantal Tier 1-banken, het is getest met een aantal klanten, die nu de oplossing implementeren. Het elimineert veel tijd en moeite en maakt zakelijke gebruikers veel minder afhankelijk van ondersteuning door operationele teams en IT-personeel.

Mark Roth, CMO, SmartStream Technologies
Email: mark.roth@smartstream-stp.com

Shamira Alidina, Media Relations Director, Dina Communications
Tel +44 (0) 7801 590718