NAV Alliance voert de snelheid op met nieuwe leden Amphenol, HARMAN International, LEONI Bordnetz-Systeme, Rosenberger Hochfrequenztechnik en Sony

Uitbreiding van het technologie-ecosysteem voor de ontwikkeling van hogesnelheidsnetwerken voor autonome voertuigen, NAV Alliance Sponsors IEEE SA Ethernet & IP @Automotive Technology Day

SAN JOSE, Californië--()--The Networking for Autonomous Vehicles (NAV) Alliance kondigde vandaag de uitbreiding van haar lidmaatschap aan met toonaangevende bedrijven mphenol, HARMAN International, LEONI Bordnetz-Systeme, Rosenberger Hochfrequenztechnik en Sony. De leden van de NAV Alliance vertegenwoordigen het summum van technologisch leiderschap voor autonome voertuigen binnen hun eigen marktsegmenten. Deze nieuwe leden geven samen met Aquantia, Bosch, Continental, Molex, NVIDIA, Sumitomo Electric, Tektronix en Volkswagen vorm aan de toekomst van het transport.

“We kijken ernaar uit om samen te werken met de NAV-alliantie”, zegt Tim VanGoethem, Vice President, Advanced Mobility Solutions, HARMAN International.

Erica HooperLee
StrategicLee Inc.