BOC Group kondigt de release aan van ADONIS NP 8.0 - zorgt voor een revolutie op het gebied van BPM-ervaring

De nieuwste versie van ADONIS NP, met een nieuw ontwerp en uitstekende verbeteringen op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, combineert tal van functies die het gebruiksgemak drastisch verbeteren en efficiƫnt voldoen aan de behoeften van de gebruikers, wat uiteindelijk een ongeƫvenaarde BPM-ervaring biedt!

PARIJS--()--BOC Group heeft zojuist de nieuwste versie van haar Business Transformation suite, ADONIS NP 8.0, uitgebracht. Met laser focus op bruikbaarheid en het verbeteren van de waarde voor gebruikers, brengt deze release veel nieuwe functies zoals de nieuwe scenario startpagina, uitgebreide gebruiksscenario's met slepen en neerzetten, snelle toegang tot recente modellen en favorieten, en andere functies die uw werk eenvoudiger maken en sneller dan ooit, terwijl UI tegelijkertijd een facelift krijgt!

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Marina Vial