myPOS opent eerste flagshipstore in Parijs

LONDEN--()--Europa’s snelst groeiende aanbieder van betaaloplossingen, opent een winkel in Parijs. Dit is de 7e Europese winkel voor het bedrijf, met als doel haar fysieke aanwezigheid te versterken en dichter bij haar klanten in Frankrijk te komen.

Sinds de lancering in 2014 helpt myPOS KMO’s groeien door middel van betalingstechnologie. Het biedt niet alleen een reeks multifunctionele POS-terminals tegen superbetaalbare prijzen (van € 29 tot slechts € 349), maar maakt het ook mogelijk voor elke handelaar met een gratis multi-valutarekening waarop alle kaartbetalingen onmiddellijk en zonder extra kosten worden verrekend.

“myPOS is de eerste en enige betaaloplossing die onmiddellijke uitbetaling op de rekening van de handelaar mogelijk maakt. Voor myPOS moesten ondernemers dagen en weken wachten om toegang te krijgen tot hun geld”. – zegt Christo Georgiev, oprichter van myPOS – ”Wij hopen dat Franse bedrijven zullen profiteren en hun zakelijke activiteiten met myPOS zullen verbeteren, wat resulteert in positieve cashflows.”

Irina Stefanova, PR manager
Email: pr@mypos.com