Nieuwe generatie voor mining van cryptovaluta van BitHarp

WELLINGTON, Nieuw-Zeeland--()--Lyre Miner en Harp Miner, twee onlangs geïntroduceerde miningsystemen voor cryptovaluta van www.BitHarp.com (BitHarp Group Limited), hebben zich in korte tijd ontwikkeld tot gamechangers op de cryptomarkt. Binnen hun korte bestaan hebben deze systemen laten zien de potentie te hebben om een revolutie teweeg te brengen binnen deze bloeiende branche door supersnel rendement te bieden voor zowel doorgewinterde miners als beginners die de mogelijkheden van cryptomining willen verkennen.

Het vermogen van Lyre Miner en Harp Miner om snel rendement te leveren kan worden toegeschreven aan de hoge hashsnelheden van de producten. De term hashsnelheid verwijst naar de werkingssnelheid van een gegeven miningmachine. Een hogere hashsnelheid vergroot de kans dat een miner het volgende blok vindt en de beloning binnenhaalt. Een extra voordeel van Lyre Miner en Harp Miner voor miners is hun aanzienlijk lagere energieverbruik van respectievelijk 600 W en 2400 W.

De hashsnelheden die worden geboden door Lyre Miner en Harp Miner worden hieronder vermeld.

Lyre Miner: 335 TH/s voor Bitcoin, 55 GH/s voor Litecoin, 14 GH/s voor Ethereum en 9 TH/s voor Dash

Harp Miner: 2000 TH/s voor Bitcoin, 300 GH/s voor Litecoin, 75 GH/s voor Ethereum en 50 TH/s voor Dash

Cryptomining heeft de laatste jaren een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Niettemin is een grote meerderheid van de producten en diensten uitsluitend geschikt voor miningexperts die over een grote hoeveelheid kennis en ervaring beschikken. BitHarp is een van de eerste bedrijven in de branche die de minder begane paden betreedt en mininghardware produceert die kan worden gebruikt door personen die geen enkele kennis en ervaring hebben.

“We vinden dat de voordelen van cryptomining voor iedereen binnen bereik moeten zijn,” aldus Daniel Cox, Engineering Director van BitHarp. “Dit heeft ons geïnspireerd om twee voorgeconfigureerde producten te maken die door iedereen eenvoudig kunnen worden aangesloten en gebruikt.”

Meer informatie over Lyre Miner en Harp Miner: https://www.bitharp.com/

Over BitHarp: BitHarp is een in Nieuw-Zeeland gevestigde fabrikant van high-performance, flexibele miningsystemen voor cryptovaluta, gemaakt met het doel mining eenvoudiger en winstgevender te maken voor beleggers.

Alexa Zimine
alexa@bitharp.com