INSHUR lanceert de meest flexibele verzekering voor Uber-chauffeurs in het Verenigd Koninkrijk

LONDEN--()--INSHUR kondigt vandaag haar nieuwe flexverzekeringsmogelijkheden aan, een primeur voor de markt van Private Hire Insurance. Bestuurders kunnen kiezen uit een willekeurig aantal dekkingsdagen tussen de 7 en 90 dagen. Als alternatief kan een klant kiezen voor een vaste looptijd van 7, 14, 30 of 90 dagen of een jaarlijkse polis. De innovatie onderstreept het leiderschap van INSHUR en versterkt haar status als de voorkeursoptie voor Britse Uber drivers.*.

Het nieuwe product is een directe reactie op de resultaten van de gegevens van de klantenmarkt van insurtech, waaruit blijkt dat van de 157 chauffeurs 87% vraagt om een volledig flexibele verzekering voor een periode tussen zeven en 90 dagen.**.

“Te lang hebben chauffeurs verzekeringsproducten moeten kopen die aansluiten bij de behoeften van de verzekeraar en niet bij die van de klant. Uber-chauffeurs verdienen het om iets beters te krijgen. Als een chauffeur een flexibel termijnproduct wil kopen, dan bieden we dat nu aan. Verzekering is een kostenpost voor iedereen en als we die last kunnen verminderen, voelt het goed om te doen en verwachten we dat andere verzekeraars ons voorbeeld volgen”, aldus John King, Head of Product bij INSHUR.

INSHUR, VP Marketing, Paul Doran
Tel: +44 (0)7768 373 100