Western Union breidt de wereldwijde real-time betalingsmogelijkheden voor miljoenen consumenten en bedrijfsrekeningen uit

DENVER & LONDEN--()--Sibos Conference – Western Union (NYSE: WU), een leider op het gebied van grens- en valuta-overschrijdend geldverkeer, kondigt vandaag de beschikbaarheid aan van zijn realtime grensoverschrijdend platform voor het versnellen van internationale consumenten-, consumer-to-business en business-to-consumer-betalingen op in aanmerking komende rekeningen, kaarten en digitale portemonnees. De aankondiging markeert een uitbreiding van het unieke vermogen van Western Union om haar kernactiva – met inbegrip van wereldwijde afwikkelingsmogelijkheden, netwerk, compliance- en technologiesystemen – aan te wenden om internationale grensoverschrijdende betalingen in enkele minuten over meerdere valuta’s mogelijk te maken.

Wereldwijd erkend voor het dagelijkse beheer en de afwikkeling van grensoverschrijdende betalingen in meerdere valuta’s via het uitgebreide retailnetwerk van het bedrijf, dat 20.000 corridors of landenparen voor consumenten in lokale valuta omvat, zal het uitgebreide platform van het bedrijf, dat in enkele minuten tijd wordt uitgebreid, nu de basis vormen voor de volgende generatie van grensoverschrijdende betalingen voor consumenten en bedrijven in een groot aantal sectoren.

Pia De Lima: +1 954.260.5732 / pia.delima@wu.com
John Derryberry: +1 415.203.8762 / john.derryberry@wu.com

Release Summary

Western Union Expands Global Real-time Payment Capabilities for Millions of Consumers and Business Accounts