Source Photonics toont volledige 400G productportefeuille op de ECOC 2019

De 400G-producten zijn een antwoord op de uitdagingen voor de connectiviteit binnen het datacenter in termen van bandbreedte, transmissieafstand, stroomverbruik en kosten

DUBLIN--()--Source Photonics, een toonaangevende leverancier van optische connectiviteitsproducten voor Access en Datacom-toepassingen, zal zijn volledige 400G-portfolio laten zien op de ECOC 2019 tussen 23 en 25 september.

Source Photonics heeft een breed scala aan nieuwe producten toegevoegd aan haar toonaangevende portfolio van single-mode producten voor datacenter- en routing-toepassingen. De nieuwe producten maken gebruik van de meerjarige investering van het bedrijf in 28Gbaud en 53Gbaud PAM4-technologie en ondersteunen 400G-applicaties voor bereiken van 500m tot 40km in kleine vormfactor zendontvangers.

Jasmin Basal
Marketing Communications