Toshiba Memory Holdings Corporation benoemt Lorenzo A. Flores tot vice-voorzitter

TOKIO--()--Toshiba Memory Holdings Corporation, dat op 1 oktober 2019 officieel zal worden omgedoopt tot Kioxia Holdings Corporation, kondigde vandaag de benoeming per november 2019 aan van Lorenzo A. Flores als vice-voorzitter.

De heer Flores brengt een bewezen staat van dienst van sterk uitvoerend leiderschap naar het bedrijf met uitgebreide financiële ervaring in de technologiebranche. De heer Flores zal nauw samenwerken met het executive management team om de wereldwijde expansie van het bedrijf te helpen leiden.

De heer Flores was eerder elf jaar werkzaam bij Xilinx Inc., waar hij sinds mei 2016 als Chief Financial Officer en sinds februari 2018 als Executive Vice President werkzaam was. Naast zijn financiële functies was de heer Flores verantwoordelijk voor de informatietechnologiefunctie van de onderneming. Tijdens zijn ambtsperiode als Chief Financial Officer heeft Xilinx een historisch hoge omzet gerealiseerd.

For More Information
Sam Ghirardello (phone: +81-3-5427-7396, Sghirardello@webershandwick.com