William Priest treedt af als CEO in 2020, blijft bij Firm als Executive Chairman en Co-CIO

Epoch’s President en COO Philipp Hensler wordt CEO

Philipp Hensler (Photo: Business Wire)

NEW YORK--()--Epoch Investment Partners, Inc., kondigde aan dat William Priest met ingang van 1 april 2020 zal terugtreden als CEO van het bedrijf. Hij zal Epoch’s Executive Chairman worden en zal het investeringsteam blijven leiden en als co-CIO fungeren. Hij zal ook zijn portefeuillemanagementverantwoordelijkheden behouden, met inbegrip van zijn leidende portefeuillemanagerfunctie met Epoch’s Global Choice en Global Absolute Return strategieën.

Philipp Hensler, Epoch’s President en COO, wordt de CEO van het bedrijf. Hensler brengt wereldwijd een uitgebreide leiderschapservaring bij vermogensbeheerbedrijven naar zijn nieuwe rol. Zijn vroegere achtergrond als portfolio manager heeft hem een beleggingsgericht perspectief gegeven dat aansluit bij de investeringsgerichte cultuur van Epoch.

Media:
Miles Donohoe
JPES Partners
T: +44 (0)20 7520 7625
miles.donohoe@jpespartners.com

John Wachter
Epoch Investment Partners, Inc.
T: +1 646 834 4007
jwachter@eipny.com

Media:
Miles Donohoe
JPES Partners
T: +44 (0)20 7520 7625
miles.donohoe@jpespartners.com

John Wachter
Epoch Investment Partners, Inc.
T: +1 646 834 4007
jwachter@eipny.com