Limelight erkend als marktleider op het gebied van innovatie door Frost & Sullivan

Limelight bereikt de hoogste innovatiescore in de markt voor wereldwijde media-contentleveringsnetwerken

SCOTTTSDALE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc. (Nasdaq: LLNW), een toonaangevende leverancier van edge cloud-diensten, kondigde vandaag aan dat het de Frost & Sullivan’s Frost Radar 2019 Award for Innovation Excellence in the Global Media Content Delivery Networks Market heeft ontvangen. Deze prijs is een erkenning voor bedrijven die een visionair inzicht hebben in de toekomst en consequent nieuwe groeistrategieën ontwikkelen om effectief in te spelen op nieuwe kansen.

Limelight kreeg de hoogste score in vergelijking met alle concurrenten op de Frost & Sullivan’s Innovation Index, die het track record van een bedrijf op het gebied van innovatie en het vermogen om technologie te vertalen naar bewezen oplossingen die de klanten ten goede komen, beoordeelt.

Stephanie Epstein
SHIFT Communications