H.I.G. Capital verwerft twee kantoorgebouwen in Madrid

LONDEN--()--H.I.G. Capital, LLC (“H.I.G.”), een toonaangevende wereldwijde private equity-investeringsfirma met meer dan $34 miljard aan aandelenkapitaal onder beheer, kondigde vandaag aan dat een van haar filialen onlangs de aankoop van twee kantoorgebouwen van in totaal ongeveer 15.000 m² in Madrid heeft voltooid. Een van de gebouwen is onlangs gerenoveerd naar een hogere standaard, terwijl het andere gebouw een uitgebreide renovatie zal ondergaan, waarbij geprofiteerd zal worden van de sterke gebruikersmarkt, die de belangstelling van grote internationale huurders trekt. De voorwaarden werden niet bekendgemaakt.

H.I.G. blijft haar aanzienlijke vastgoedbeleggingen in heel Europa, bestaande uit zowel aandelen- als schuldbeleggingen, uitbreiden, met een bijzondere focus op haar doelmarkt van toegevoegde waarde met kleine en middelgrote kapitalisaties.

Riccardo Dallolio
Managing Director