CONSUS Real Estate AG: Obligatiehouders uitgenodigd om te stemmen over een wijziging van de Algemene Voorwaarden van de EUR 200.000.000 4,00% Obligaties Vervallen in 2022 (ISIN DE000A2G9H97)

BERLIJN--()--Zoals aangekondigd op 12 september 2019, heeft Consus Real Estate AG (de Vennootschap) nu formeel aan de obligatiehouders van de EUR 200.000.000.000 4,00% obligaties met vervaldag in 2022 (ISIN DE000A2G9H97) een wijziging van de voorwaarden van de obligaties voorgesteld (herzien conversiemechanisme om deze in overeenstemming te brengen met het standaard marktconversieproces), die door de obligatiehouders in een stemronde zonder fysieke vergadering moet worden beslist. Het verzoek om te stemmen wordt nu gepubliceerd in de Federal Gazette (Bundesanzeiger) ( www.bundesanzeiger.de). De stemperiode begint op donderdag 10 oktober 2019 om 0.00 uur en eindigt op maandag 14 oktober 2019 om 24.00 uur. Alle relevante documenten zijn beschikbaar op de website van de Vennootschap www.consus.ag onder “Investors’ Meeting”.

Robert Stierwald
Tel:+49 30 965 357 90 260