IDEMIA en Zwipe werken samen om een disruptief biometrisch betaalkaartplatform aan te bieden

COURBEVOIE, Frankrijk & OSLO, Noorwegen--()--IDEMIA, wereldwijd marktleider in Augmented Identity en een van ‘s werelds grootste fabrikanten van biometrische betaalkaarten, en Zwipe, een vooraanstaand biometrisch technologiebedrijf, hebben een exclusieve partnerschaps- en distributieovereenkomst gesloten, waarbij de twee bedrijven samenwerken om een disruptief biometrisch betaalkaartplatform te ontwikkelen. De gedeelde visie van de bedrijven is om een massale marktstart en groei op lange termijn voor biometrische betaalkaarten mogelijk te maken door een technologieplatform op de markt te brengen dat de complexiteit en de kosten van het ontwerp- en productieproces voor biometrische betaalkaarten aanzienlijk zal verminderen, waardoor een versnelde weg naar massavolumes mogelijk wordt, wat uiteindelijk ten goede zal komen aan de uitgevers en gebruikers van kaarten.

IDEMIA:
 Hanna Sebbah – Havas Paris –  idemia@havas.com