Citi geeft middle office-klanten de mogelijkheid flexibele beleggingsgegevens te leveren

LONDEN--()--Citi heeft zijn Investment Book of Record (IBOR) dataleveringsservice geüpgraded ter ondersteuning van Middle Office-klanten die actief zijn in meerdere handelscycli. De zogenaamde ‘multi-slot’ IBOR-oplossing kan worden aangepast om te voldoen aan de operationele behoeften van individuele klanten in hun frontoffice-locaties in verschillende regio’s, met name informatie over startposities voor handelsdoeleinden en contante prognoses wereldwijd.

De verbeterde IBOR-oplossing biedt klanten posities, verhandelde en afgerekende contanten, transacties, instrumentstamgegevens, wisselkoersen en kasvoorspellingsgegevens op basis van regionale waarderingen voor beursgenoteerde en OTC-activa. De service omvat ook een historisch correcte IBOR (HCIBOR) -oplossing die naadloos kan worden geïntegreerd met bestaande prestaties en klantrapportageservices.

Media Contact:
Francesco Meucci