SACE SIMEST kondigt innovatief Fintech-partnerschap met Ebury aan ter ondersteuning van Italiaanse KMO’s

Het baanbrekende partnerschap zal Italiaanse bedrijven in staat stellen meer dan 130 valuta’s te verhandelen en zal de internationalisering van hun activiteiten stimuleren.

MILAN--()--SACE SIMEST, het export- en internationalisatieknooppunt van de Cassa Depositi e Prestiti Group, en Ebury, een van de belangrijkste Europese Fintech-ondernemingen die wereldwijde diensten op het gebied van transactiebankieren aanbieden aan bedrijven, hebben een partnerschap ondertekend dat de toegang, met name voor het midden- en kleinbedrijf, tot een aantal verzekerings- en financiële oplossingen zal vergemakkelijken, die hun internationale concurrentiekracht kunnen verbeteren.

Dankzij deze samenwerking zullen Italiaanse exporteurs toegang hebben tot een reeks sterk gedigitaliseerde diensten voor 360° bescherming van alle risico’s die verband houden met internationale activiteiten.

Ebury media enquiries:
Temple Bar Advisory