Toshiba Machine richt een lokale dochteronderneming op in Italië

om het verkoop- en servicesysteem van de producten van de Toshiba Machine Group op de Europese markt te verbeteren

NUMAZU, Japan--()--Toshiba Machine Co. (TOKYO: 6104) heeft een lokale dochteronderneming in Italië opgericht om de verkoop- en service-ondersteuningssystemen van de producten van de Toshiba Machine Group op de Europese markt te verbeteren. Onze nieuwste dochteronderneming is nu volledig operationeel.

Doel van de oprichting van een lokale dochteronderneming in Italië

De Toshiba Machinegroep heeft al een gevestigde lokale dochteronderneming in Engeland die al jaren actief is. Door deze extra vestiging in Italië, met uitstekende toegang tot Europese landen, verbeteren we de verkoop en technische ondersteuning aan onze verkooppartners en ontwikkelen we actief nieuwe markten, waardoor de aanwezigheid van Toshiba Machine op de Europese markt wordt verbeterd.

Media inquiries:
TOSHIBA MACHINE CO., LTD.
General Affairs Department
Public Relations & Advertising Group
Toyokazu Ohata
+81-55-926-5141
oohata.toyokazu@toshiba-machine.co.jp

Media inquiries:
SHIBAURA MACHINE EUROPE S.R.L.
Managing Director
Kazuo Takamura
+39-02-50041667
ktakamura@Toshiba-Machine.com

Media inquiries:
TOSHIBA MACHINE CO., LTD.
General Affairs Department
Public Relations & Advertising Group
Toyokazu Ohata
+81-55-926-5141
oohata.toyokazu@toshiba-machine.co.jp

Media inquiries:
SHIBAURA MACHINE EUROPE S.R.L.
Managing Director
Kazuo Takamura