ServiceNow beveiligt FedRAMP high authorization

Alle federale agentschappen krijgen meer toegang tot ServiceNow’s beste digitale ervaringen voor IT-, klant- en werknemerswerkstromen

SANTA CLARA, Californië--()--ServiceNow (NYSE: NOW), het toonaangevende digitale workflow bedrijf dat werk maakt, werkt beter voor mensen, kondigde vandaag aan dat de ServiceNow GovCommunityCloud vandaag FedRAMP High Impact Provisional Authority to Operate (P-ATO) van de Joint Authorization Board heeft verkregen. ServiceNow is slechts de derde Software-as-a-Service solution provider die een FedRAMP P-ATO heeft verkregen. Deze certificering zal federale agentschappen in staat stellen om sneller en veilig over te stappen op cloudgebaseerde oplossingen. Door gebruik te maken van ServiceNow’s geautomatiseerde workflow mogelijkheden, zullen federale agentschappen in staat zijn om hun gegevens, inclusief gecontroleerde ongeclassificeerde en persoonlijk identificeerbare informatie, sneller naar de cloud te verplaatsen.

Candice Garmoe
ServiceNow