SNP werkt samen met Google Cloud om bedrijfsmigratie te bespoedigen

Google Cloud licentieert SNP’s CrystalBridge®-analysesoftware voor het stroomlijnen van SAP-workloadmigraties en SAP S / 4HANA®-upgrades, waardoor bedrijfsonderbrekingen worden geminimaliseerd.

IRVING, Texas--()--SNP (Schneider-Neureither & Partner SE) (XETRA: SHF), een wereldwijde marktleider in bedrijfstransformatiesoftware, kondigde vandaag aan dat het bedrijf samenwerkt met Google Cloud om de bedrijfstransformatie voor Google Cloud-klanten te versnellen in het kader van een licentieovereenkomst voor de software-gedreven aanpak van SNP’s CrystalBridge® en BLUEFIELD™. Dit nieuwe initiatief heeft tot doel om Google Cloud-klanten die SAP gebruiken sneller en efficiënter naar de cloud te verplaatsen en tegelijkertijd opties te bieden om te upgraden en te innoveren binnen één enkel project, waardoor de implementatietermijnen worden verkort.

Bill Moody
March Communications