Zscaler breidt Edge Computing uit, wordt nu in meer dan 150 datacenters gebruikt

Marktleider in cloudbeveiliging biedt bedrijven de kortste weg naar applicaties, ongeacht de locatie

SAN JOSE, Californië--()--Zscaler, Inc., de leider in cloudbeveiliging, kondigt vandaag aan dat het Zscaler™-platform nu verdeeld is over meer dan 150 datacenters, met de opening van het laatste datacenter van het bedrijf in Val-de-Reuil, Normandië, Frankrijk. De uitbreiding maakt deel uit van de voortdurende missie van het bedrijf om zakelijke gebruikers een snelle, veilige en betrouwbare toegang tot applicaties en diensten te bieden, ongeacht de locatie, waardoor bedrijven in staat worden gesteld om hun cloudadoptie veilig te versnellen.

Gebouwd op de Zscaler multi-tenant cloud architectuur, verenigt het Zscaler platform veilige internet gateway diensten, cloud sandbox, volgende generatie cloud firewall, het voorkomen van gegevensverlies, SSL decodering, bandbreedte controle, en nog veel meer, met vereenvoudigd beleidsmanagement en rapportage.

Micheline Nijmeh
Chief Marketing Officer