Groter, gezonder, overvloediger – Onderzoek bewijst dat House Wellness Foods Feed LP20® de voorraad op cellulair niveau verbetert

TOKIO--()--Eonen geleden werd de vooruitgang van de mensheid naar voren geschoven met de ontwikkeling van de landbouw. Vandaag wordt die vooruitgang tegelijkertijd uitgedaagd door klimatologische en sociaaleconomische krachten, en de toekomst hangt in evenwicht. Onze fundamentele behoefte is om de wereld te voeden, en de middelen om dat te bereiken is verhoogde efficiëntie in landbouw en aquacultuur.

Daartoe heeft House Wellness Foods opnieuw een baanbrekend klinische studie vrijgegeven die aantoont dat zijn bereidende, op immunobiotica-gebaseerde Feed LP20®, met het primaire ingrediënt, door hitte gedode Lactobacillus plantarum L-137 (HK L-137), aantoonbaar de landbouwoutput, de grootte, en de gezondheid van genetisch-verbeterde gekweekte tilapia (GIFT), een voedsel met oneindig potentieel om diverse bevolking op aarde te voeden verhoogt. De conclusies van deze studie kunnen een wereldwijde impact hebben op het gebied van aquacultuur, en het bedrijf zal deze delen op Aquaculture Europe, dat plaatsvindt in Berlijn, van 7 tot en met 10 oktober, waar een van de directeuren van de studie, Mahmoud A.O. Dawood, voor het eerst de bevindingen van de groep zal presenteren.

Satoru Onoda (Mr.) from House Wellness Foods
Onoda_Satoru@house-wf.co.jp