Ceravision Ltd: Baanbrekende resultaten nieuwe lichttechnologie voor tuinbouw

MILTON KEYNES, Engeland--()--Ceravision Limited, uitvinder van een nieuwe en unieke wetenschappelijke benadering van tuinbouwverlichting, kondigt vandaag de resultaten aan van proeven die de afgelopen zes maanden zijn uitgevoerd met een groep toonaangevende tuinbouwbedrijven.

De resultaten van onafhankelijk uitgevoerde proeven met Bridge Farm Group op vergunning gegeven industriële hennep hebben een verhoging van opbrengst en kracht van 40% in vergelijking met andere verlichtingsoplossingen aangetoond. Proeven elders met slagewassen hebben ook voordelen aan het licht gebracht: snellere groei, minder pesticiden en minder afval.

Door gebruik te maken van de innovatieve plasma-lichttechnologie is Ceravision’s nieuwe en gepatenteerde benadering van tuinbouwverlichting gebaseerd op de mogelijkheid om unieke lichtspectra te produceren met ongeëvenaarde UV-A en UV-B-niveaus.

Ceravision
Peter Crook