Tradeweb lanceert elektronische multi-asset pakkethandel op haar renteswaps platform

LONDEN--()--Tradeweb Markets Inc. (Nasdaq: TW), een toonaangevende wereldwijde operator van elektronische markten voor rente-, krediet-, aandelen- en geldmarkten, kondigde de lancering aan van een multi-asset package (MAP) dat handelt op haar wereldwijde IRS-platform (Interest Rate Swaps). De eerste volledig elektronische multi-asset-package transactie met gebruikmaking van in-competition request-for-quote (RFQ) vond plaats tussen Legal & General Investment Management (LGIM) en Bank of America Merrill Lynch.

“Onze MAP-functionaliteit is een duidelijk bewijs van het unieke vermogen van Tradeweb om de handelservaring voor onze klanten te verbeteren en de buy-side te verbinden met diepe liquiditeitspools in verschillende activaklassen op één enkel elektronisch platform, en in dit geval één enkele transactie,” aldus Lee Olesky, CEO van Tradeweb Markets.

Tradeweb Markets Inc.
Susan Bennett